Kis híján elgázolt a HÉV egy párt, akik ittas állapotban szerelmeskedtek a sínek mellett. Az eset néhány nappal ezelőtt történt a budapesti Lechner Ödön fasornál. A HÉV az esti órákban közlekedett, amikor egy utas egy férfira lett figyelmes, aki a sínek melletti köveken feküdt. Elmondása szerint először azt hitte, baleset történt. „Pont kifelé néztem az ablakon, zenét hallgattam és láttam, hogy egy ember ott fekszik. Azt hittem, beesett vagy elütötte a HÉV. Lehúztam egyből az ablakot és kikiabáltam, hogy 'segítsünk?'” – mesélte a Tényeknek, hozzátéve: a pár zavartan viselkedett. „A nő azt se tudta, hova rakta a táskáját, szóval szerintem nem csak italról lehetett szó. Lehetett bennük kábítószer is, mert nagyon furcsán viselkedtek” – jegyezte meg. Az eset miatt több órán át nem közlekedtek a HÉV-ek a vonalon. A rendőrség közlekedés biztonsága elleni bűncselekmény gyanúja miatt indított eljárást a férfival szemben.
Lássuk a kommenteket Youtube-ról : - László : "Pont az a lényeg amiről te szemérmesen hallgatsz. Sajnos ez a technológia még annyi gyermekbetegséggel küzd, hogy nem győzzük felsorolni. Értem én, hogy ez a jövő de még nem állunk készen rá. Sem emberi sem technológiai oldalról. Nagyon sokat kell még ennek fejlődnie, hogy az autópark többsége elektromos legyen. A te hurrá optimizmusod sajnos igen gyenge lábakon áll. U.i: Egyébként villanyszerelő vagyok és elég sokat foglalkozom a témával mert érdekel... - H. András válasza Lászlónak : "Nagyon szépen fejlődik is, viszont a belsőégésű már alig fejlődik. Nekem nincs hurráoptimizmusom, milliószor elmondtam, hogy 50 év lesz a váltás..." --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mivel sok okoskodás/kérdés volt a Dakaros autóval kapcsolatban a komment szekcióban jutubon, ezért egy kis infó : Audi RS Q E-Tron : A lényeget tekintve egy hatótávnövelős elektromos autóról van szó, amelyben a Formula E versenyautókban is használt villanymotort vetik be. Tengelyenként egyet kap belőle az RS Q E-tron, így természetesen összkerékhajtású lesz, rendszerteljesítménye pedig 680 lóerő. A villanymotorok egyben generátorként is tudnak működni, így fékezéskor energiát termelnek vissza az akkucsomagba: az 50 kilowattórás aksipakk önmagában 370 kilogrammot nyom. Beépítenek egy harmadik villanymotor-generátort is, amely kifejezetten a töltésért felel. Ha pedig már hatótávnövelés: ezt a célt az RS5 DTM-versenyautóból származó kétliteres turbómotor szolgálja, amely 295 literes tankból szívja az üzemanyagot. forrás : totalcar.hu